HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

Újabb egy kiló minusz

2009.05.16. 12:30 :: kockacukor

Súly: 56 kg

Lefutott táv: 6 km

Hetekig stagnált a súlyom, végre újra fogytam egy kilót. Továbbra is tartom a CH diétát, már egészen megszoktam. Sőt, nincs PMS-em sem, nem fáj semmim, alig-alig jön rám néha a mensi előtti zabálhatnék, és könnyen legyőzhető. A diéta + post hatására beindult méregtelenítés miatti pattanásözön múlik, és a hajam is kevésbé zsírosodik.

Ildivel felfedeztük, hogy az Acapellában van "Wellness" fagyi, 3-5 g ch/adag, a csoki és a csokis keksz finomak, a málna is, a cirtomban sok a szénhidrát, de egyszer megkóstolom. Nem lesz mindennapos program, ugyanis 250 Ft egy adag.

Gyereknapra kaptam anyáéktól egy Nike futópólót, 8900-ról volt leárazva 3900-ra, hehehe:) Meg kaptam még fényviszaverős tépőzáras pántokat, egyet-egyet szoktam a bal csukómra-bokámra tenni futáskor.

Ja, voltam az endokrinológusnál, megdicsért a fogyásért, csak így tovább, kontroll egy év múlva.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: futás pcos

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr51124832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása