HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

Elvesztem, megkerültem

2009.04.05. 15:00 :: kockacukor

Nincsen arra mentség, hogy egy csomó össznépi hurrát kihgytam, szégyellem is magamat rendesen.

A karácsony megvolt, családi-baráti. Mindenkivel megbeszéltük, hogy nincs ajándékozási pánik, így is történt, valóban a szeretet ünnepe volt. Sütöttem almatortát és csokitortát, annak örültünk, hogy anyám finom kajákat készített, és mi mind egészségben körül ülhetjük az asztalt, és együtt lehetünk.

A szilvesztert sem lihegtem túl, itthon kettesban elvoltunk a macskával. Én szeretem a lencsét, ő pedig azt a vizet, amiben a lencse ázott. Teljes szimbiózis.

Valentin napról már tavaly kifejtettem a véleményemet, továbbra is fenntartom, a nőnapról dettó. Kaptunk a dolgozóban a szakszervezettől Tupperware edényt, aminek örülök, csak kezdem úgy érzeni magamat, mint egy Lego-bábu. Minden figurának ugyanazok az edények vannak a kis konyhaszekrényben otthon.

Húsvét jön, jön, jön!!! Szerintem idén is jó lesz, mert újfent nem a kölniről meg a locsolásért kisfiúknak pénz osztogatásról fog szólni. Nincs is miből, meg nincs is kisfiú ismerős, a nagyfiúk (két unokatesó) meg azért jönnek, mert szeretnek, én is őket :)

Azért nem telt unalmasan a legutóbbi poszt óta, megismertem a legfrankóbb össznépi helyet: magyar egészségügy intézményei, úgymint SZTK, klinika. Mostmár tudom, hogy mitől menekítettem meg magamat azzal, hogy mindig is maszek fogorvoshoz és nőgyógyászhoz jártam.
Ősszel kiderült, hogy PCOS-em van, itt és most röviden ennyit, külön posztot érdemel a téma.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr131047622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása