HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

Futás 2 hét

2009.04.26. 19:48 :: kockacukor

Lefutott táv: 4 km, súly: 57 kg. Már kezd látszani a hasizmom, köldökig szemmel láthatóan sok háj ment le, kényelmesen elférek a ruháimban, sőt, az új nacik, amiket vettem kb 3 hete, lötyögnek rajtam. A köldök alatti rész még hurkás. De már látszik, hogy a háj alatt egy jó csaj rejtőzik :)

Eddigi tapasztalatok: 4 futólépésre belégzés, 4-re ki, néha 3-ra be, 2-re ki, de utána visszaváltok a 4-4-re. Mindez végig hasba. Tíz évvel ezelőtt mnég bohó voltam és nem figyeltem ilyenekre, 2-2-re lélegeztem, és nagyon fentre vettem a levegőt. Volt zenetanárnőm mondaná, hogy nagyon vállba kapkodtam. Az oldalam továbbra sem szúr, a tüdőm csak az első futásnál tiltakozott. A cipő jó, a bal csípőm fáj kicsit, de nem ízület, hanem izom, majd elmúlik. Zenelejátszóval többé nem futok.

Már 3 kgzsírtól megszabadultam! Az ennyi:

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr351087849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása