HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

Futás

2009.04.19. 22:59 :: kockacukor

A PCOS miatti szénhidrát diétától fogytam 2 kg-ot, de még kellene 4-5-öt, és akkor 53-54 kg-val ki vagyok békülve, ha az izomban van rajtam. A doki is heti 3x mozgást javasolt. Ebből a lovaglás 1 óra hossza, a melóból haza gyaloglások pedig 3 km-t és 40 percet tesznek ki,anyáékhoz és vissza séta dettó. Lovaglásból haza szintén 3 km. Jó helyen lakom, minden itt van az epszilon sugarú környezetemben :) Ez a mozgás már nem elég, mostanában gyakran eszembe jutott, hogy anno milyen jó kis kockahasam volt, amikor futottam (hetente többször, 5 km-t). Az a futócipő már több, mint 10 éves, elöregedett, megkeményedett a talpa. Egyszer próbáltam futni benne, begörcsölt a combom, fájt a térdem.

A cégnél húsvéti össznépi hurrá alkalmával katunk ajándék utalványt, amiből megvettem a régen áhított, és mindig a fontossági sorrend végén kullogó futócipőt. Akció volt a  Hervisben, a 25.000 Ft-os Asics Gel 1300-at megkaptam 15.000-ért :) És még volt utalvány, akciósan vettem futónadrágot, pólót és sportmelltartót is.  Ez jó motiváció, ha már van drága sportcucc, használni kell. A cipő pont jó lett, a 36,5-ös lábamra kellett a 37,5-ös cipő, teljesen hibátlanul működik, nem szorít, nem tör, nem lötyög a sarkamon. A fél számmal kisebb éppen jó volt, de futás közben lehet, hogy nyomta volna a lábujjamat. Nem szeretnék sárguló-barnuló körmöt.

Az első futás pénteken volt, nem tűztem ki nagy dolgot magam elé, csak azt, hogy egy 3 km-es körön felváltva fussak-sétáljak. Ez teljesült is, a sok gyaloglás és a lovaglás adott némi alapkondíciót. Ma (vasárnap) szépen körbefutottam a kört, nagyon boldog vagyok, hogy meg tudtam csinálni. Az első km végén kellett megbeszélnem magamal, hogyennél sokkal rosszabb dolgokat is túléltem már,  lábam visz, tüdőm, szívem bírja, nem messze vagyok a lakástól és ebben a tempóban nincs semmi rossz érzésem. Egy hétig még ezt tartom, utána növelem a távot, fokozatosan. A cél lefutni 40-60 percet, a táv nem érdekel annyira. A lényeg a jó állóképesség, ennyi mozgásnak már kell legyen valami eredménye. Lelkileg már van is, az elhatározás, és a megvalósulással járó sikerélmény. És az, hogy a felesleges hülye gondolatokat is lerendezem magamban. Fizikailag jelenleg annyi, hogy nincs halálos izomlázam, nem szúrt az oldalam, és nem lettem hulla fáradt sem.

Tervezett sportnapok: hétfő lovaglás, szerda futás, péntek futás.

Kezdő testsúly 2009.04.16-án 58 kg.

Emellett folytatom a szénhidrát diétát.

Isten adjon nekem kitartást és ennek gyümölcséül jó kondit, kevesebb hájat, több izmot.

Nem a szépségéért szeretem:

Szólj hozzá!

Címkék: futás asics pcos

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr61075143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása