HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

All that jazz

2008.06.22. 10:57 :: kockacukor

Az elmúlt egy hét pörgős volt, voltam Verámnál Szentendrén, szombaton egy kellemes ebéd  jó társaságban, finom kaja, jókat nevettünk. Este  Szakcsi jr koncert. A zene nagyon jó volt, a koncertpartnerem pedig gentleman delux.

Csütörtökön repetitio volt, naiv módon hittem a fényképezőgép kijelzőjének, hogy fel vannak töltve az elemek, néhány vakus kép után azonban megadta magát a cucc, okultam belőle. Így is sikerült néhány képet csinálni, a nagybőgős fotónál ugyanazt éreztem, mint 4 éve Erdélyben, amikor a kedvenc fotómat készítettem egy csokor lilahagymáról. Tudtam, hogy mit szeretnék, és izgatottan vártam, hogy a kép vissza fogja-e adni azt, amit a lelki szemeimmel láttam. A kép éles lett, a színek jól visszajöttek, az elrendezés nem lett tökéletes, de benne van a képben, amit akkor látni véltem és ez boldoggá tett.

Koncertpartenerem figyelmessége, érzelmi intelligenciája és türelme ismét kamillás borogatás volt a lelkemnek. Kedves pasi, jó vele...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr28533234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása