HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

Kicsi csillag ha leesik, elterül...

2008.04.17. 21:39 :: kockacukor

Hétfő nagy nap volt, már négy éve vártam ezt a pillanatot. végre megvolt az első esésem, méghozzá Mephisto sporttársról. Amennyire lehet, jól sikerült a dolog, ugyanis éppen önfeledten élveztem a vágtát, szokásomtól eltérően nem volt bennem semmi para. Mefi valamitől megijedt, megugrott jobbra, én meg balra.
Az anyaföld, na az kemény. Nagyon kemény, főleg ott, ahol lovak járnak rajta, a lovardában a pályán pedig ez a helyzet. Akkorát nyekkentem, hogy nem szégyelltem ordítani. Aztán meggyőződtünk arról hogy mindenem mozog és csak ott ahol kell, úgyhogy visszadobattam magamat a lóra, csizma, pálca, és még vigyorogva lovagoltam kb negyed órát.
Estig még vért köhögtem, de az is elmúlt, a fejem még most is fáj, de már napról napra jobban vagyok, jövő héten ismét nyeregbe pattanok.
Jókor és jól estem. Jó kedvem volt, az eséstől sem ijedtem meg, utána sem volt semmi rossz érzésem a lóval kapcsolatban, és egészben vagyok, ennél több mi kell? Mefi nem volt rosszindulatú, nem is hisztizett, épp csak így alakult, hogy megijedt valamitől, aztán meg is nyugodott és teljesen normális volt. Szerencse hogy Juszuf és Tüzes sem voltak idióták és a két kiscsaj sem potyogott le.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr32430634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása