HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

Női szakasz

2008.01.15. 21:27 :: kockacukor


Vannak dumák, amiknek nem szabad bedőlni, ilyenek pl az "elveszlek feleségül" meg a "kisimítja a ráncokat". Az utóbbit a minap mégis sikeresen beszoptam. Legutóbb a zöld Avon Anew-t használtam, egész jó volt, 25 éves kortól ajánlják. elfogyott, gondoltam áttérek a 30 éves kortól javallott cuccra, jó vastagon be is kentem vele a képemet, a ráncokba még be is masszíroztam. Melegszik már, biztosan hat... aha :) Alice bepillanthatott egy tükörországban létező alternatív jövőbe, hogyan nézne ki piros, tarjagos arcú harmincas alkoholistaként. Beálltam a zuhany alá és alaposan lemostam az amúgy sem jó ilatú, de legalább tényleg szemmel látható, azonnali  eredményt produkáló ragacsos krémet.
jöhet az új, Garnier Nutritionist, aminek az USA-ban Sarah Jessica Parker a reklámarca. A szemránckrémbe csillámport tettek, nem tom minek. A szemem alatti gödörben a csillogó lapkák összegyűjtik a fényt, fókuszálják, majd visszaverik az engem néző ember szemébe, megbabonázom vele a jónépet, mint Lex Luthor a Supermant, csinálok vele egy laser showt, vagy csak simán leülepszik a ráncokban? Viszketni viszket ha belemegy a szemembe, de legalább nem csíp. Az arckrémre az volt írva, hogy azoknak ajánlott, akiknek színtelen, fakó a bőrük. Hát ja. amíg 25 éveseknek való krémet használtam, 25-nek is látszottam, most a 30 feletti krémmel már 30 felettinek és beváltották az ígéretet, tényleg fakó is reggelente az arcom, kezdek SJP és a Sikoly közti ábrázatot ölteni. Imígyen fakul meg ragyogó szépségem.
Majd egy igényesebb hangvételű kultúrpostba beteszem a magyar líra egyik gyöngyszemét, egyelőre többet nem árulok el, tényleg szép vers.

Addig is jóccakát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr83298952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása