HTML

Össznépi hurrá

A jónép boldogulásáról és jómagam bolondulásáról. Vagyis mindenki örül, ez a lényeg, meg hogy fent vagyunk a neten, kábeltévé, összkomfort... hurrá! Koncepciót, értelmet, struktúrát meg egyáltalán semmi okosat itt ne keress. Ha véletlenül mégis találsz, a tiéd lehet.

Friss topikok

Linkblog

Első nap a blogban

2008.01.14. 19:44 :: kockacukor

Legyen boldog a nép az Úr kettőezernyolcadik esztendejében!

A mai napra is csak én jutottam magamnak, meg a marhaperkelt pirított tarhonyával. Szépen behoztam ide a gép elé tálcán, és éreztem, ahogyan átjárja a lelkemet a menza-nosztalgia, a hálószobát meg a kajaszag, frankó lesz fenn a galérián ezt venni tüdőre egész éjjel, hacsak ki nem szellőztetek.
Elmerengtem azon, hogyan toltam az alutálcát  a kajaosztó egységnél, persze mindig végighúztam a kezemet a pulton, amin mindenki ugyanígy csúsztatta a tálcát, letakarítva persze sosem volt, így a jobb tenyerem éle mindig szép szürke lett. Az egyensúly kedvéért a bal kezemen meg a kisujjam oldala lett mindig tintás, erről is anyám tehet, miért nem nevelt át jobbkézre.
Szóval szépen arcba tettem a pörköltet meg a tarhonyát és azon tűnődtem, miért kellett erre 35 évet várnom, hogy az anyám konvencionális, magyar konyha klasszik dolgot főzzön. Gyerekkoromban mindig arra vágytam, hogy nálunk is átlagos jónép-kaják gőzölögjenek az asztalon, anyám mesekönyvből olvasson nekem, mint a rendes mutterok a többi gyereknek, erre jött a mustáros-hagymás szelettel meg a kreatív, gondolkodva együtt kitalálós mesékkel.
Ezért volt jó a menza, ott én is azt zabálhattam, amit a többiek, a napköziben együtt néztük Humor Haroldot, meg a pápa beiktatását, gyűjtöttem takarékbélyeget.
Aztán otthon megint jött az egyéni kaja meg a mese, meg a diafimet-lassan-dallamosan-hangsúlyozva-együtt-olvassuk foglalkozás meg a Kossuth Rádió.  Kész csoda, hogy ilyen családi háttérrel nem lettem sorozatgyilkos. Pörkölt mostanra végül lett, hinni  már csak a mesékben érdemes, a kriminális vonalat meg projektálom a Dexterre.


Szólj hozzá!

Címkék: pörkölt

A bejegyzés trackback címe:

https://ossznepihurra.blog.hu/api/trackback/id/tr51297430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása